De Quiltster

Tijdens onze vakantie in Zeeland zijn we ook nog naar de Quiltster geweest, een quiltwinkel in Dreischor. Ik ben vaste klant van de webshop, en mams en ik volgens onze BOMs daar ook (Hampton Ridge en Di Ford), tot volle tevredenheid! Marcha denkt altijd met je mee, en het is vaak ook mogelijk om iets met de BOM's mee te zenden om verzendkosten uit te sparen. We hadden haar al een keer op de beurs ontmoet, en ze is echt ontzettend aardig! Plus we hebben de BOM's altijd wat eerder in huis dan de concurrende quiltwinkels, haha!


Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ik kan nog niet goed met de camera van mijn mobiel omgaan... 

Maar goed, je kunt je voorstellen dat we heeeel graag naar die winkel wilden! We hebben paps gesmeekt om ons erheen te rijden, en uiteindelijk is dat gelukt, in ruil voor het meehelpen met schilderen. Oké, mams helpt mee, ik profiteer alleen. 


De sfeer was heel goed, ondanks de kleine ruimte, het straalde gezelligheid uit! 



Overal werd efficiënt gebruik gemaakt van de ruimte, in elk hoekje kon je wel een kwartier kijken wat er allemaal wel niet stond! 


En de winkel was leuk!! Heel veel leuke lapjes, precies onze smaak, en ook heel veel patronen... en overal hingen quilts....!!








Maar bovenal... we konden de Hampton Ridge in het echt bewonderen! Wow, wat is ie groot zeg... en wat is ie toch mooi... de stofjes zijn prachtig en de blokken ook en ik vind hem gewoon helemaal geweldig! Ik ben zo blij dat ik toch heb gekozen om de BOM te doen, ondanks dat ik zo gestresst ben! 




Ook hier lag een Gossip in the Garden prachtig te liggen... de maakster (sorry, ik ben je naam kwijt!) houdt hem omhoog. Leuke kleuren, hè?


Voordat je de winkel inkomt, heb je eerst dit schattige winkeltje zitten met fantastisch servies! 




Paps heeft de tijd doorgebracht aan de grote koffietafel, waar we later gezamelijk nog hebben genoten van een heerlijke cheesecake! 


En dit is de buit... Mijn lapjes...


En wat patronen... ik kon Stella niet laten liggen nadat ik de quilt zag! Het notitieblok met naaimachine ook niet...


Mams was ook goed geslaagd, we hadden per ongeluk hetzelfde patroon van de tafelloper gekocht, maar dat is weer opgelost! Mams had vooral lichte lapjes nodig, dat is duidelijk :) Het boekje van Bareroots is ook erg leuk! 


En ik had nog wat meer patronen gekocht van Anni Downs... ik vind haar patronen gewoon fantastisch :) 



Kortom, een hele geslaagde dag! 





4 opmerkingen:

  1. Een geslaagde dag en een leuk blogverhaal! Veel plezier met je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was zeker een zeer geslaagd dagje. Heel veel stofjes om te aaien en prachtige patronen. Nu nog tijd om alles te verwerken tot iets moois. Maar dat komt vast helemaal goed. Hihi...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Hatched en Patched patroontjes!! Zucht... zo leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een gave winkel zeg! dat je keuze kon maken , het ziet er alemaal zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen