Klein spul

Wie het kleine niet eert... Die mag deze blogpost overslaan.


Ik was al een tijdje op zoek naar een handige manier om mijn naalden op te bergen... hoe leuk mijn speldenkussen ook is, ik prik me altijd aan de naalden, plus hij rolt alle kanten op. Volgende keer toch maar een iets plattere... 


Dus ik zocht eigenlijk naar een manier om mijn naalden mee te kunnen nemen, zonder ze te verliezen en zonder me eraan te prikken. En het moest eigenlijk ook nog een beetje leuk zijn... Ik zag op Etsy iets dat me inspireerde, en daar is dit vogeltje op gebaseerd.


Ja, het is echt een vogel! Met een enorme opgevulde staart die als dakje over zijn lijfje heenzit met een extra grote kanten "veer" die over zijn knoop - eeeh poot vast komt te zitten. Ik gebruik 'm nu al maanden, en het werkt perfect! Het enige nadeel is dat zijn vilten snavel open blijft staan... Maarja, het is gewoon een kletsmajoor denk ik dan. 


Ook ben ik nu in het bezit van een speldenkussenring! Het leek mij reuze handig om er één te hebben, en dat is het ook... ik gebruik bijna niet anders! 

Het is een pakketje van Stitchers Inn, wat je nog wel zelf in elkaar moet zetten. Dat was nog best lastig. Ook heeft paps nog wat aan de ring gedaan, omdat mijn vingers zo ieniemienie zijn en de kleinste stand nog van mijn vinger afgleed. 




Het enige nadeel van een stippeltjesstofje... ik krijg dan weer de bizarre impuls om in elke stip een speld te zetten. En o wee als er één verkeerd zit! Nooit geweten dat ik die compulsiviteit bezat... Hihi :) 


3 opmerkingen: