Staartveertjes deel 6

Ja, we gaan maar door! De vogeltjes komen zo onder mijn borduurnaald vandaan piepen :) En dan is ineens blok 6 alweer af...


En dat is best leuk, want dat betekent dat ik op 2/3e zit! En dat is ook niet leuk, want dat betekent dat ik nog maar 1/3e kan maken... Dit is denk ik de leukste quilt die ik tot nu toe heb gemaakt, dus ik zal best een traantje laten als ie af is.


Het schattigheidsgehalte is natuurlijk ook wel erg hoog! Want: vogeltjes staan gelijk aan schattig, dat weet denk ik iedereen wel die dit blog leest.


Ook deze vogel, hoewel mams hem nog steeds steevast "walvis" noemt. Ze is helaas niet de enige. Kom op mensen, het is een roodborstje! Ik denk dat ik ze op het eind toch maar allemaal pootjes ga geven.


En hier was weer een kans om mijn French Knots te oefenen. Die dingen gaan nooit zoals je wilt!


En ja, dan liggen ze hier allemaal naast elkaar... heel erg mooi te wezen. Helaas komen de kleuren weer niet helemaal uit, ondanks mijn photoshop-kunsten. In het echt is ie mooier! En de volgende keer dat er een post komt, zitten de blokken aan elkaar! Jeej!

4 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige quilt! En ik houd wel van die dikbuik vogeltjes, jouw roodborstjes.
    Groetjes, Mirjam Hesseling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig! Niks walvis, ik zie meteen dat het een roodborstje is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen