De dekens: een update

Ik heb al een hele tijd geen update meer gemaakt van de CAL dekens... Schandalig! Er wordt wel nog steeds gestaag aan gewerkt. Ik wil Lamise's deken als eerste af hebben, omdat ze die eigenlijk allang had moeten krijgen, dus die van mij blijft een beetje liggen.


Maar kijk, dan heb je ook wat! Hij is nu in totaal zo'n 1,20 lang en hij wordt nog steeds breder, hij zit nu op 1,50-1,60. Een enorm gevaarte dus, dat lekker warm over je benen gedrapeerd ligt als je bezig bent met haken! 


Dit is het laatste stukje dat nieuw is. Achteraf gezien had ik hem niet moeten opvouwen want nu zie je de steken niet zo goed, maar hij was te breed voor de foto. Gelukkig zijn er nog steeds nieuwe steken die ik erin kan doen, want dat is wel zo leuk (herhaling is niks voor mij). 


Mijn deken is nu ongeveer 80 cm, en ook 1,50-1,60 breed... ik haak denk ik veel te los, waardoor hij met meer massa steeds meer uitgaat door de zwaartekracht. 


Sinds de vorige keer is er niet veel bijgekomen volgens mij, maar ik laat het toch maar een keer zien :) Tenslotte wordt je vrolijk van deze kleuren, toch? Ik in ieder geval wel! 

Nog even doorhaken, en dan is het einde toch een keer in zicht :) Ik zit te twijfelen over de lengte, maar ik ga maar gewoon door tot de bollen op zijn (of ik op de 2 meter zit, dat is volgens mij echt het maximum). En dan hopen dat de scheefheid aan de zijkanten bijtrekt met een extra brede rand...

1 opmerking:

  1. Je dekens zijn mooi. Ik hou van de felle kleurtjes die je voor jouw dekentje gebruikt hebt. Doet er mij aan herinneren dat ik het mijne ook nog moet afmaken. Was dit deken helemaal vergeten :)
    Fijne avond.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen