De eerste Stonefieldjes


We zijn helemaal niet verslaafd ofzo... Nee hoor, we hebben gewoon een paar blokjes gemaakt... en dat ging nogal lekker... en misschien hebben we wat dingen laten liggen... Zoals de Di en de Hampton.... 

Maar ze zijn dan ook zo snel af! En zo leuk om te doen! 

Oké, deze zijn van mams en ik samen. Dus twee personen. Dan valt het nog wel mee, toch? We zijn tenslotte een maand bezig... Ik wilde ze alleen even naast elkaar laten zien, dan zie je weer hoezeer we dezelfde smaak hebben... het past allemaal perfect bij elkaar! 

Vandaag zijn Mam's blokjes aan de beurt! 


Ze heeft er nu zeven, maar tijdens deze foto nog 6... de laatste komt zo nog :) De sterren waren erg lastig, die heeft ze uiteindelijk zelf opnieuw uitgetekend en uiteindelijk nog een keer over gedaan met het Peter Rabbit stofje. Schattig, hè?



Deze is ook heel leuk geworden, met een broderielapje op de achtergrond! 



Bij deze dacht ze dat het hetzelfde was als de Dear Jane, en plaatste ze ze keurig een stukje uit elkaar. Achteraf kwam ze erachter dat het toch niet zo hoorde, maar het geeft wel een heel leuk effect! Sorry voor de rode pen, die moet nog even "weggestreken" worden. 


Dit is haar eerste blokje, gemaakt tijdens de cursus! Heel gedurfd, de kleuren, en het heeft een ontzettend leuk effect! 


Dit is ook nog een verhaal... Mams wilde op een avond heel graag een blokje maken, maar ze had niets voorbereid. Dus kreeg ze mijn blokje, in ruil dat ze voor mij ook ditzelfde blokje zou voorbereiden met haar lapjes. Het leek ons leuk om een blokje van elkaar erin te hebben :) Het achtergrondje heeft ze zelf uitgezocht, een broderielap die achteraf groter bleek te zijn dan we dachten bij het bestellen, pastte perfect om het rondje heen! 


En dan deze... Mams is helemaal gek van Winnie de Poeh (oké, ik ook, ik kan het niet ontkennen), en dan met name Knorrie. Nu hadden we nog een Pooh-lapje liggen dat perfect pastte! Ik vind 'm fantastisch gelukt... 



3 opmerkingen:

  1. Jullie hebben heel erg mooie blokjes gemaakt. Heerlijk dat jullie dit zo samen kunnen doen.
    Fijn weekend.
    Groetjes, ook aan mams
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blokjes hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen