Vingerhoedjes en Parkietjes

Ik bedacht me ineens dat ik de Vingerhoedjes al lange tijd niet heb laten zien... Ik heb inmiddels twee rijen af, en de derde rij bijna (ik dacht helemaal, maar ik ben er of een paar kwijt, of niet zo ver als ik dacht).


Op zich is dat nog best veel, als je nagaat dat elk vingerhoedje is gemaakt in de wachtkamers van artsen.... Want ja, daar is het perfect voor, ik heb een klein bakje met daarin 20 vingerhoedjes (ja, soms komen die in één keer op), een speld, naald, klosje, en half tornmesje dat makkelijk in elke tas past. Ideaal!


Dus die derde rij, die komt vast snel... En dan nog maar 47 te gaan!


Hier is even een leuk huiselijk tafereeltje met het quiltrek. Maar als je goed kijkt zie je ook twee parkieten... ja, die ene bij de gitaar is nog wel te spotten, maar Goof is toch lastiger... 


Goof houdt van het quiltrek! En zit het liefst op de quilts zelf... dat is op zich niet zo erg, zolang ie maar niet poept... dus inmiddels zorgen we dat de speciale parkietenquilt bovenop ligt voor 'm. 


Hij kijkt ook graag naar de quilt, met z'n koppie zo naar beneden en z'n warrige rui-veertjes...


En hij is heel vasthoudend aan zijn favoriete plekje. Schattig, toch? :) 






2 opmerkingen:

  1. Schattig !!! Mooie quilts ook, Goof heeft goede smaak :)
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die parkieten. Onze dochter heeft ook zo'n stel, die helpen mee met een puzzel maken!

    BeantwoordenVerwijderen