Een prachtig valentijnscadeau...

Vandaag lag er ineens een pakketje in de brievenbus... Ik had niks besteld naar mijn weten, dus natuurlijk bekeek ik 'm eens even van dichtbij, en toen zag ik deze tekst erop staan! 


Oew, ja, daar wordt je natuurlijk wel helemaal blij van ;) 


Maar nog blijer werd ik van de binnenkant van het pakket... Ik kreeg namelijk een ontzettend lieve kaart van F., een hele aardige medequiltster die ik ontmoet had bij de Stonefieldcursus bij Supergoof. Ze wist dat ik momenteel middenin een heftige periode zat, en wilde me een hart onder de riem steken. Dat is zeker gelukt! Wat het nog bijzonderder maakt, is dat F. op het moment ook ontzettend met haar gezondheid tobt, en dat ze dan aan mij denkt, dat vind ik heel bijzonder... Ik ben zelf altijd meer van het kluizenaarstype, ik duik onder tot het weer wat beter gaat... Een lichtelijk egoïstische overlevingstechniek. Maar goed, ik wil F. ook via mijn blog ontzettend bedanken, je hebt een lach op mijn gezicht getoverd! De lapjes zijn prachtig en perfect, helemaal geweldig!Vooral wit/creme met een rood friemeltje is lastig te vinden, en daar zitten er lekker veel van in! Jeej~ Ik zal het zonde vinden om ze te moeten knippen, maar ze gaan toch echt wel in de vingerhoedjes (kleine update: rij 3 is bijna klaar)! En mams is ook zeker blij met haar blauw-witte lapjes en gaat ook aan de vingerhoedjes beginnen! 

Nog een klein bedankje ook aan mams die dit mogelijk maakte, plus dat ze een hele tijd naar mijn verzameling vingerhoedjes zocht en maar doorzocht en niet wist dat ik ze boven op mijn kamer in een speciale la had zitten zodat ik op mijn kamer ook wat kan knutselen... ;) 

PS: Ja, ik weet het, er is al een maand geen update meer geweest... sorry! Ik doe mijn best, maar veel meer dan dit zit er momenteel even nog niet in. Ik hoop er snel weer te zijn, want ik heb zeker nieuwe dingen om te showen! Oké, ikzelf niet zo heel veel, maar mams heeft nog wel wat liggen :P 

1 opmerking:

  1. Echt superlief dit! Niet leuk te horen dat het zo slecht gaat, heel veel moed!! X Sofie

    BeantwoordenVerwijderen