Heel veel muizen in de sneeuw

Het is weer te lang geleden dat ik een update heb geplaatst... deze had ik eigenlijk in januari zullen doen, vanwege de sneeuw... Maar goed, aprilletje zoet geeft soms nog weleens een witte hoed dus het kan nog! Zeker met de herfststormen op het moment, de seizoenen lopen een beetje door elkaar heen te blazen.


Maar goed, we gaan dus terug naar december, die ene dag dat er sneeuw is gevallen... dat was het perfecte moment om de muizen eens een frisse neus te laten halen! Ze stonden al een hele tijd in de kamer, en daarvoor op die stoffige zolder, dus dat was best wel eens nodig denk ik zo. 


Ze staan allemaal gezellig opgesteld in de tuin, en de Sneeuwmanmuis heeft zichzelf goed gecamoufleerd. 


Kijk, daar is ie! 

De romantiek spat ervan af, meneer en mevrouw schaatsmuis schaatsen een eindje weg in de plantenbak... 


Ook de dames zingen vrolijk door, er staan kerstliedjes op het programma! 




Koekje erbij?



En de kerstboom wordt weer keurig opgetuigd, de lampjes staan al aan! 


Nog een laatste shot van schattige muizenbilletjes. 


En toen mochten alle muizen weer mee naar binnen. 


Zo, dat is een heel stel zeg!


Maar van die sneeuw krijg je wel koude en natte voetjes... Geen probleem, jullie mogen ze lekker drogen bij de verwarming!





2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig stel!!!
    Je stopt ze toch niet in een doos tot de kerst??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees het wel... zielig, hè? Ik zal het eens aan mams laten lezen, wie weet strijkt ze met haar hand over haar hart en krijgen ze een permanent plekje op de logeerkamer ofzo ;)

      Verwijderen