Naaldenboek in knalpalet

Na mijn etui en speldenkussen in knalkleuren, moest er eigenlijk nog een naaldenboekje bij... Dat was eigenlijk al jaren het plan, maar ik had de perfecte indeling nog niet gevonden. En toen ik die had, was het patroon er niet meer... gelukkig wist ik vorig jaar bij de Quiltster alsnog het patroon te bemachtigen (Hatched&Patched Sewing Angel Store), en vond ik een paar weken geleden eindelijk de moed om aan zo'n project te beginnen... Want ja, allerlei nieuwigheidjes. Ik ben niet zo van nieuwigheidjes, tenminste, niet als de beschrijving in het Engels is en uitgaat van allerlei basiskennis die ik niet zo heb. Maar het is toch gelukt!


Oké, ik zie een klein beetje schevigheid, maar dat is mijn keurmerk, dus dat geeft niet.


En kijk eens: zakken! Ik heb voor het eerst in mijn leven zakken gemaakt! Met stiek enzo! En het blijft zowaar ook nog eens goed zitten... Zelfs de drukknoopjes zitten vast!


Alles past er precies in zoals ik het wil, deze indeling werkt echt goed! 


En nog een kleine verrassing aan de zijkant, met nog wat extra stitchery erop.


Ik ben helemaal trots, en sleep 'm vanaf nu overal mee naartoe. Ik kan niet meer zonder! 

En ja, mams is nu ook begonnen met haar eigen versie ;-) Ze heeft ook door hoe handig het is! Als verjaardagscadeau heeft ze de stitchery van mij gekregen, omdat ze dat niet zo heel leuk vindt om te doen (en ik wel uiteraard). 


Hij is echt een heel eind af, alleen komt er nog een bies omheen, en moet het hartje nog gefestoneerd worden.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen