De tuin krijgt vorm!

En ja, we zijn weer bezig geweest met ons "tussendoorproject", In My Garden. Dat levert weer leuke blokjes op! 


Hoewel vooral de Tailfeathers mijn aandacht opslokte, want ja, het middenstuk is bijna af, kreeg ik het toch voor elkaar om ondertussen nog even een paar blokken te maken. Want het is zo leuk om te doen! Mams heeft de boompjes gemaakt, en volgens mij nog een blok die ik helaas niet zo snel kon vinden.


Dit is het laatste deel van blok 1, die is nu officieel klaar! 


En mam's boompjes zijn ook helemaal geweldig! Ze hellen helemaal niet over, zoals ze in mijn versie wel doen...


Ik moest deze gewoon even doen, zoveel schattige bloempotten...


En de lieveheersbeestjes natuurlijk! Een rood lapje met witte stippen mocht niet ontbreken!

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig hoe jullie dat samen doen! Dit wordt een heel dierbaar kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Wel meenemen hoor als jullie weer eens in de buurt zijn. Zo leuk om te zien allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi.....wel erg kleine friemelstukjes stof, een echte uitdaging lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen